Ready to go!? - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Maureen Haan - WaarBenJij.nu Ready to go!? - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Maureen Haan - WaarBenJij.nu

Ready to go!?

Blijf op de hoogte en volg Maureen

14 Februari 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Beste familie, vrienden, kennissen, vreemden etc.

Over twee dagen vertrek ik naar San Francisco. Ik ben nu druk bezig met de laatste voorbereidingen (detail: zit op dit moment in de trein naar Den Haag voor mijn visum) en dan kan de grote 'verhuizing' beginnen. Op dit blog zal ik zo nu en dan verslag doen van mijn ervaringen! Ik ga niet rondreizen maar eigenlijk gewoon stage lopen/ werken dus ik zou jullie niet lastig vallen met alle taaie details!

Tot snel via de digitale media!

Liefs, Maureen

  • 16 Februari 2014 - 09:34

    Fenneke:

    Je stijgt bijna op... Het avontuur tegemoet!! Geniet van deze bijzondere tijd lieve Meen! Once in a lifetime :) Dikke knuff xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 6707

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 17 Augustus 2014

Afstudeerstage in San Francisco!

Landen bezocht: