Hello new city! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Maureen Haan - WaarBenJij.nu Hello new city! - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Maureen Haan - WaarBenJij.nu

Hello new city!

Blijf op de hoogte en volg Maureen

18 Februari 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Ja ik ben veilig aangekomen in mijn nieuwe stad. Mijn reis met de KLM verliep prima. Na twee films, boekjes, dutjes en maaltijden was ik zonder gedoe aan de andere kant van de wereld. In San Francisco werd ik warm ontvangen. Eerst door mijn stage begeleider van hier Natasha, zij kwam mij ophalen op de luchthaven, en later door mijn huisbaas. Samen met het lente weer en de heerlijke zon was dit goed 'thuis 'komen.
Ik heb echt een heerlijke plek hier. Een mooi kamertje (inclusief grote ingebouwde kledingkast), leuke huisgenoten in een groot mooi oldschool Victoriaans huis (allemaal dankzij Luuk!). En ik hoef maar de deur uit te lopen en ik loop de straat in met allerlei leuke cafés, boetiekjes etc. Lucky me!
Twee van mijn huisgenoten hebben mij gisteren en vandaag al wat leuke plekjes laten zien. Verder ben ik zelf de buurt gaan verkennen. Het stikt er van de winkeltjes en cafeetjes met organic, healthy food en overal kan je dansen en yoga en pilates lessen volgen dus ik zit hier wel op mijn plek! De homo, hippie sfeer is ook zeker niet te missen. Op verschillende plekken zie je van die regenboog vlaggen en in de parken ruikt het net naar Nederland door de vlagen wiet die zo nu en dan voorbij komen. Morgen begint mijn werk op het Consulaat, ik ben benieuwd.

Tot snel!

Liefs, Maureen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 6717

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 17 Augustus 2014

Afstudeerstage in San Francisco!

Landen bezocht: