Afstudeerstage in San Francisco! - Reisverslagen van Maureen de Haan - WaarBenJij.nu Afstudeerstage in San Francisco! - Reisverslagen van Maureen de Haan - WaarBenJij.nu

Afstudeerstage in San Francisco!

Jaja ik ga mijn afstudeerstage doen in de States! Om precies te zijn in San Francisco. Ik ga daar 6 maanden full time stage lopen bij de NOST (Netherlands Office for Science and Technology) wat onderdeel is van het Nederlands Consulaat. Tijdens deze periode zal ik mij gaan richten op Urban Agriculture en de raakvlakken met Smart Cities en Smart Logistics. Klinkt misschien niet bij iedereen even bekend in de oren maar tijdens deze 6 maanden zal ik zo nu en dan verslag doen van mijn werkzaamheden daar. Uiteraard ga ik daar niet alleen maar werken en onderzoek doen maar ook lekker genieten en de stad ontdekken! Ik hou jullie op de hoogte :)

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2014

Worldcup

04 Juni 2014

California + Nevada Round Trip

07 Mei 2014

Weer tijd voor een update!

19 April 2014

YDC: warmdraaien voor Kingsday!

07 April 2014

Yosemite National Park
Maureen

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6715

Voorgaande reizen:

16 Februari 2014 - 17 Augustus 2014

Afstudeerstage in San Francisco!

Landen bezocht: